مرکز فروش عمده پشم سنگ با ارائه بهترین محصولات عایق های حرارتی و صوتی خرید پشم سنگ درجه یک را در سایت های اینترنتی و فروشگاه های برای عایقکاری حرارتی و صوتی تجهیزات در صنایع مختلف و ساختمان ها فراهم نموده است.

کاربرد انواع پشم سنگ نمونه

همانطور که در بالا انواع پشم سنگ اشاره شد دراین قسمت می خواهیم به کاربرد خرید پشم سنگ درجه یک در انواع مختلف اشاره نماییم:

عایق پشم سنگ فله ای (خام):

الیاف خام اولین محصول خط تولید پشم سنگ هستند که به فرم ها و شکل های دیگر تبدیل نشده است. بکاربردن این نوع عایق در فضاهای ناصاف، بی نظم و بدون شکل مشخص و یا برای پر کردن فضای های خالی بین انواع دیگر عایق های پشم سنگ بهترین راه حل است.

عایق لحافی پشم سنگ :

در عایق کاری پوشش سقف کاذب و سقف سوله، عایق کاری ساختمان های صنعتی و مسکونی، کانال های گردش هوا، آب سردکن ها و … فنوفلت یا پشم سنگ لحافی کاربرد دارد. به دلیل استفاده از رزین به عنوان عامل پیوند دهنده در این نوع عایق تنها می توان از آن برای عایق کاری تجهیزات با دمای کم استفاده کرد.

عایق پتویی دوخته شده:

ایزوبلانکت الیاف دوخته شده به توری های گالوانیزه بعنوان پشم سنگ درجه یک برای عایق کاری سطوح منحنی شکل، لوله ها با قطر بالا، کوره ها، موتورخانه ها، دیگ های بخار، تانک ها، دودکش های بلند و داکت ها، شیرها و فلنج ها بکاربرده می شود.

عایق تخته ای پشم سنگ:

خرید پشم سنگ درجه یک پانلی برای عایق کاری حرارتی و صوتی ساختمان ها، کف، دیوارها، سقف ها، مراکز تامین بخار، سیستم های تهویه، مترو، استودیوهای صدا برداری، سالن های کنفرانس، کشتی ها، فرودگاه ها، دیوارهای پارتیش بندی، ساندویج پنل ها و … پر طرفدار است.

عایق های لوله ای پشم سنگ:

برای عایق کاری انواع لوله های سرد و گرم در قطرهای استاندارد در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و حتی صنایع غذایی خرید پشم سنگ درجه یک لوله ای کاربرد دارد. همچنین برای عایق کاری خطوط لوله در تاسیسات گرمایشی-سرمایشی صنعتی و ساختمانی استفاده می شوند.

خرید پشم سنگ درجه یک

خرید پشم سنگ درجه یک در فروشگاه های فروش عایق های حرارتی بصورت آنلاین و بدون واسطه با قیمت کارخانه در سایت های مختلف امکان پذیر است.پشم سنگ درجه یک یا ممتاز با الیاف و مواد اولیه با کیفیت در نمایندگی پشم سنگ اصفهان ، تهران ، شیراز و تبریز نیز خرید و فروش می شود.روکش استفاده شده برای تولید پشم سنگ روکش دار می تواندبنابر سفارش مشتری کاغذ فویل آلومینیوم درجه یک یا کاغذ کرافت باشد .ضخامت و دانسیته پشم سنگ تاثیر بسزایی در تعیین نوع پشم سنگ برای عایق کاری در شرایط مختلف دارد که خریدار پشم سنگ باید به آن توجه نماید.در کاتالوگ پشم سنگ که توسط مراکز فروش عمده پشم سنگ ارائه می شود ابعاد پشم سنگ ، ضخامت و دانسیته معرفی شده است.البته در خرید اینترنتی یا حضوری پشم سنگ برای تعیین قیمت پشم سنگ می توانید از طریق اطلاعات تماس سایت پشم سنگ بامشاوره آن تماس و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.روش نصب پشم سنگ پتویی و طریقه نصب پشم سنگ لحافی کمی متفاوت است اما در انواع مختلف ساده و سریع بوده و در برخی از سایت های فروش ابزار نصب پشم سنگ نیز بفروش می رسند.در برخی از سایت ها برندهایی بعنوان بهترین برند پشم سنگ یا پشم سنگ ممتاز معرفی می شوند اما قبل از خرید پشم سنگ درجه یک یا ممتاز با کارشناس فروش آن مرکز اطلاعات بیشتر دریافت نمایید.