خرید عایق تخته ای پشم سنگ با دانسیته ، ضخامت و ابعاد مخلتف از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد چرا که با افزایش ضخامت عایق شاهد افزایش مقاومت آن نیز خواهیم بود. عایق تخته ای پشم سنگ تنهای یک نوع از انواع پشم سنگ می باشد که می توان آن را از مرکز فروش عمده پشم سنگ با قیمت مناسب خریداری نمود.

تولید عایق تخته ای پشم سنگ با دانسیته های مختلف

پشم سنگ از جمله عایق ها بر پایه معدنی است به ویژه در فصول سرد بسیار مورد توجه قرار گرفته و در خرید آن باید به موارد مختلفی توجه داشته باشید.

ابعاد پشم سنگ شامل وزن مخصوص پشم سنگ یعنی دانسیته ، ضخامت و اندازه آن است که در کاربردهای مختلف باید در انتخاب آن دقت نمود.

ازجمله مشخصات پشم سنگ که برای عایق تخته ای می توان در نظر گرفت عایق حرارتی و عایق صوتی بصورت یکجا است که میزان عایق بودن در ابعاد پشم سنگ قابل توجه است.

عایق تخته ای پشم سنگ در انواع دانسیته و ضخامت های مختلف تولید شده و هر یک ویژگی های و کاربرد منحصر به فرد خود را دارند. 

ضخامت پشم سنگ مهمترین عامل در عایق بودن آن است و هرچه میزان ضخامت آن بیشتر باشد می تواند به عنوان عایق بهتری عمل نماید.

این نوع عایق ها از ترکیب رِزین و پشم سنگ تولید شده اند و به دلیل پرسکاری و پختی که بر روی آن انجام شده است حالت اولیه خود را به صورت یک تخته حفظ خواهد کرد.

عایق تخته ای پشم سنگ بصورت تخته های سخت و نیمه سخت تولید می شود و به همین دلیل می توانید از آنها به عنوان عایق دیوارها نیز استفاده نمایید.

تولیدکنندگان پشم سنگ نیز ابعاد پشم سنگ تخته ای را متفاوت در نظر می گیرند و مشتری هم با لحاظ همین معیار، می تواند در موقع سفارش دادن، ابعاد پشم سنگ تخته ای خود را نیز تعیین کند.

پشم سنگ تخته ای یا فنوپانل

عایق تخته ای پشم سنگ که با نام فنو پانل که در لاتین با نام Compressed Board Insulation شناخته شده است عایق حرارتی صوتی مناسبی می باشد.

عایق تخته ای پشم سنگ با داشتن مهمترین ویژگی ها یعنی عایق حرارتی و عایق صوتی با داشتن مقاومت در برابر آتش برای عایقکاری ساختمانی بیشترین کاربرد را دارد.

روش نصب پشم سنگ تخته ای بسیار ساده بوده و برای نصب آن براحتی برش داده می شود وابزار خاصی نمی خواد.

برای نصب آن به دیوار ها از ابزار گل میخ استفاده می گردد که کمک می کند تا محکم به دیوار بچسبد.

به طور کلی عایق تخته ای پشم سنگ با توجه به بازدهی بالایی که نسبت به سایر عایق های حرارتی و صوتی دارد در بازار بسیار شناخته شده می باشد به صورتی که قدرت عایقی آن ۳۳ برابر دیدار بتونی و ۲۲ برابر دیوار آجری می باشد .

امروزه خرید پشم سنگ تخته ای در بین مصالح ساختمانی جای خود را باز نموده و یکی از مصالح ضروری ساختمان شده است.

با عایق کاری دیوارها ، سقف ، کف و حتی نمای ساختمان با عایق تخته ای پشم سنگ می توان کمک شایانی به مصرف انرژی در این فصل سرما نمود.

مزایای پشم سنگ تخته ای و استفاده از آن

عایق تخته ای پشم سنگ (فنوپانل Compressed Board Insulation) از پشم سنگ رزین دار توسط پرس های سنگین گرم فشرده شده تولید می گردد.

عایق تخته ای پشم سنگ با روکش فویل یا کاغذکرافت تولیدمی شود و مقاومت موثر در برابر حرارت تا 350 درجه سانتیگراد دارد.

مزایای پشم سنگ برای عایق تخته ای را می توان بصورت زیر فهرست نمود:

-عایق حرارتی بسیار عالی 
– بهترین عایق صوتی در دانسیته های بالا
– غیرقابل اشتعال
– مقاوم در برابر رطوبت
– نداشتن هیچ اثر شیمیایی، عدم انتشار گاز های سمی
–  فاسد نشدنی و عاری از هر نوع پوسیدگی
– قابل استفاده در دماهای بسیار بالا
– حمل و نقل آسان
– نصب راحت
– بدون نیاز به تعمیر و نگهداری
– بسیار مقرون به صرفه با دوام زیاد
– سازگاری با محیط زیست

خرید پشم سنگ از مرکز فروش عمده پشم سنگ

برای خرید پشم سنگ تخته ای در ابعاد متفاوت و مد نظر خود، راه های مختلفی پیشِ رو خواهید داشت و یکی از این راه ها مراجعه به مراکز و فروشگاه های بازار هر شهر خواهد بود.

اما این روش به دلیل مشکلات ترافیکی و همچنین نیاز به وقت بیشتر، کمتر مورد توجه قرار گرفته و جای خود را به فروشگاه های اینترنتی داده است.

قیمت عایق تخته ای پشم سنگ به موارد مختلفی بستگی خواهد داشت و یکی از مهمترین موارد تاثیرگذار بر قیمت را می توان ابعاد پشم سنگِ تخته ای دانست.

در حالت کلی هرچه ابعاد پشم سنگ افزایش یابد میزان قیمت آن نیز متناسب با آن افزایش خواهد یافت و این ابعاد می تواند به عنوان ضخامت و یا به عنوان اندازه پشم سنگِ تخته ای باشد. 
ما به منظور جلب رضایت مشتری مرکز فروش عمده پشم سنگ اقدام به ارائه بهترین و باکیفیت ترین پشم سنگ ها با قیمتی بسیار ارزان تر نموده و می توانید پشم سنگ ها را به قیمت درب کارخانه به صورت عمده و خرده خریداری نمایید.

پشم سنگ با دانسیته و ضخامت متفاوتی برای محیط ها با دما و میزان صدا ی مختلف وجود داردبنابراین پس از بررسی شرایط عایق کاری نسبت به انتخاب بهترین آن اقدام نمایید.

امکان سفارش ابعاد پشم سنگ تخته ای نیز وجود خواهد داشت و به همین دلیل می توانید پشم سنگ مورد نظر را در اندازه مد نظر خود سفارش دهید.

امکان خرید پشم سنگ از هر نقطهء کشور وجود داشته و می توانید پس از خرید، آن را تحویل بگیرید.