سفارش عایق لحافی پشم سنگ که از بهترین عایق های حرارتی که در کارخانه ها، شرکت های نفت، گاز، پتروشیمی و … استفاده می شود برای عایق کاری سقف های سوله ها و سقف های کاذب در کارخانجات و شرکت های تولیدی بسیار مناسب و مقرون بصرفه است.

عایق لحافی پشم سنگ

سنگ های بازالت باقی مانده سنگ های آتشفشانی ماده اولیه  پشم سنگ است که این سنگ ها در دمای ۱۵۰۰ درجه سانتی گراد حرارت می بیند.

مواد مذاب بدست آمده در فرآیند برنامه ریزی شده ی تولید  به الیاف بسیار ریز میکرونی تبدیل و حلاجی می شوند که از آن پشم سنگ فله ای را تهیه می نمایند.

عایق لحافی پشم سنگ از اضافه شدن مقداری رزین به پشم سنگ فله ای و تنیده شدن الیاف به همدیگر و چسباندن آن به کاغذ کرافت یا ورق آلومینیوم تولید می شود.

این عایق پشم سنگ با دانسیته های 30 تا 150 کیلوگرم بر متر مکعب در ضخامت های ۲٫۵ تا ۱۰ سانتی متر برای عایق کاری حرارتی در شرکت های اصفهان ، تهران و مشهد تولید می  گردد.

این عایق در دماهای بالا ربازدهی و کارآیی نداشته و  حداکثر دمای قابل تحمل برای آن ۱۵۰ درجه سانتی گراد است.

عایق لحافی پشم سنگ را به شکل رولی با  پلاستیک شیرینگ بسته بندی می نمایند . به همین خاطر به آن پشم سنگ رولی نیز می گویند.

تولید کنندگان پشم سنگ لحافی در اصفهان تهران و مشهد

از جمله کارخانه های تولید عایق لحافی پشم سنگ می توان به پشم سنگ آسیا ، پارامیس ، جهان عایق پارس ، فراز عایق ، پشم سنگ مشهد، پشم سنگ تهران و … اشاره نمود.

این تولید کنندگان محصولات خود را با کیفیت و قیمت مناسب به مراکز فروش عمده پشم سنگ عرضه می نمایند.

بیشترین تولید کنند گان پشم سنگ در اصفهان و در شهرهای صنعتی آن یعنی نجف آباد، مبارکه ،مورچه خورت مشغول به تولید پشم سنگ می باشند.

هر یک از این شرکت ها سابقه های درخشان و موفقی در زمینه تولید پشم سنگ دارند و استاندارد های لازم رابرای کیفیت محصولات خود دریافت نموده اند.

با توجه با گستردگی توزیع پشم سنگ از اصفهان در مراکز خرید عمده پشم سنگ و قیمت مناسب آن در این مراکز پشم سنگ اصفهان مشهور است.

پشم سنگ تهران نیز در چند کارخانه در شهرک های صنعتی تهران تولید و در بازار با قیمت مناسب عرضه می گردد.

برای خرید پشم سنگ با قیمت درب کارخانه و مناسب می توانید از مرکز فروش عمده پشم سنگ انواع آن را تهیه نمایید.

ارزان ترین قیمت پشم سنگ لحافی در صورتی کم کیفیت نیست که محصول تولیدی کارخانه معتبری بوده و مستقیم و بی واسطه در اختیار مصرف کننده قرار گیرد.

مشخصات پشم سنگ لحافی

عایق لحافی پشم سنگ که با نام عایق رولی نیز معروف است دارای نام های دیگری چون فنوفلت ، Iso Blanket(quilt insulation) نیز می باشد.

عایق رولی بسیار انعطاف پذیر است که همین از مشخصات پشم سنگ لحافی شمرده می شود و آن را از محصولات دیگر متمایز نموده است.

تولید پشم سنگ لحافی بدون روکش و یا با روکش کاغذ کرافت یا فویل آلومینیوم  در بیشتر شرکت های تولید پشم سنگ با توجه به سفارش مشتری صورت می پذیرد.

استفاده از روکش آلومینیوم در این مدل از پشم سنگ باعث می شود پشم سنگ فویل دار در مقابل رطوبت بسیار مقاوم باشد.

از دیگر مزایای پشم سنگ لحافی قابلیت رسانایی است. این ویژگی موجب جلوگیری از هدر رفتن انرژی می شود.
در صورت استفاده از این ماده محیط گرم همچنان گرم می ماند و محیط سرد را هم سرد نگه می دارد.

یکی دیگر از مشخصات پشم سنگ لحافی عایق بودن  الیاف به کار رفته در پشم سنگ فویل دار در برابر آتش است با استفاده از این محصول نگران آتش سوزی نباشید.

روش نصب پشم سنگ لحافی ساده بوده و علاوه بر حمل و نقل سریع آن ، نگهداری از این عایق ساده است.

پشم سنگ رولی در برابر مواد شیمیایی مقاوم بوده و دوام زیادی دارد و همچنین گازهای شیمیایی از خود متصاعد نمی کند.

کاربرد پشم سنگ لحافی یا فنوفلت برای عایق کاری در دمای کم و عایق کاری حرارتی در کارخانه ها، شرکت های نفت، گاز، پتروشیمی و … بیشتر است.

خرید پشم سنگ رولی یا فنوفلت

خرید پشم سنگ رولی یا فنوفلت در انواع زیر در مراکز خرید و فروش پشم سنگ صورت می پذیرد:

  • پشم سنگ لحافی با روکش فویلدار آلومینیم
  • پشم سنگ لحافی با روکش کاغذ کرافت
  • پشم سنگ لحافی بدون روکش
  • پشم سنگ لحافی با روکش کاغذ کرافت رزین دار

امروز شما می توانید پشم سنگ مورد نیاز خود را در کمترین زمان در اینترنت جستجو و خرید نمایید ،یکی از مزیت های خرید اینترنتی عایق پشم سنگ لحافی اطلاع از آخرین قیمت آن است.

مشتریان محصولات مختلف به ویژه عایق پشم سنگ می خواهند به طور مداوم و به روز از آخرین قیمت های آن مطلع باشند.

مشتریان می خواهند باتوجه به همان قیمت های در نظر گرفته شده خرید خود را انجام دهند.

می توان گفت در تعیین آخرین قیمت پشم سنگ لحافی همانند سایر محصولات مشابه عوامل متعددی دخیل هستند .

عواملی از قبیل مواد اولیه به کار رفته در تولید عایق پشم سنگ،تأثیرات نوسانات شدید بازار بر روی محصول و به کار بردن ساختار الیافی که به هنگام تولید این محصول استفاده شده در قیمت تاثیر گذار است.

مرکز فروش عمده پشم سنگ یکی از مراکزی است که بدون واسطه انواع محصولات پشم سنگ را با قیمت درب کارخانه به مشتریان خود عرضه می دارد.