فروش انواع پانل پشم سنگ ،بصورت عمده برای تولید پانل ضد حریق یا ساندویچ پانل پشم سنگ که جهت ساخت کانکس های ضد حریق و ساندویچ پانل های ضد گلوله در صنایع نظامی و ساخت درب های ضد سرقت استفاده می گردد.

پانل های پشم سنگ

پانل پشم سنگ یا عایق پشم سنگ تخته ای از پشم سنگ فله ای رزین دار که با پرس های گرم فشرده تولید می شود.فشردگی الیاف پشم سنگ فله ای باعث افزایش دانسیته و سخت شدن عایق تخته ای پشم سنگ و افزایش استحکام آن در برابر فشار می شود.مقاومت حرارتی عایق پشم سنگ تخته ای تا دمای ۳۵۰ درجه سانتیگراد می باشد و این محصول پشم سنگ از جمله پر مصرف ترین عایق های صوتی حرارتی می باشد.

فروش پانل پشم سنگ در انواع زیر برای مصارف محتلف بکار برده می شود:

– عایق پشم سنگ تخته ای (پانل پشم سنگ ) با یک طرف کاغذ کرافت
– عایق پشم سنگ تخته ای (پانل پشم سنگ) با دو طرف کاغذ کرافت
– عایق پشم سنگ تخته ای (پانل پشم سنگ) با یک طرف کاغذ آلومینیوم
– عایق پشم سنگ تخته ای (پانل پشم سنگ) با دو طرف کاغذ آلومینیوم
– عایق پشم سنگ تخته ای (پانل پشم سنگ) بدون روکش
روکش های کاغذ کرافت و کاغذ آلومینیوم باعث می شود که پانل های پشم سنگ در برابر نفوذ رطوبت هوا و گرد و غبار مقاوم شوند و می توان از آن ها در محیط های باز و در تماس با هوا استفاده کرد.

ساندویچ پانل پشم سنگ

ساندویچ پانل پشم سنگ چیست ؟مواد تشکیل دهنده پشم سنگ برای ساندویچ پانل های چه مزیت هایی دارد؟در ساخت ساندویج پانل الیاف پشم سنگ از الیاف پشم سنگ به عنوان عایق استفاده شده است که یکی از مهمترین ویژگی های این پانل ها خاصیت ضد حریق بودن آنها است.ساندویج پانل های پشم سنگ از درجه ضد حریق بودن بالاتری در مقایسه با ساندویچ پانل های پلی یورتان (PIR) برخوردار هستند.در ساندویج پانل هایی که از پشم سنگ ساخته شده اند عاری از رشد قارچ ها و میکروب ها نسبت به پانل های پلی یورتان می باشند.وزن مخصوص پشم سنگ موردنیاز برای ساخت ساندویج پانل های پشم سنگ در حدود ۱۰۰ تا ۱۱۰ کیلوگرم بر متر مکعب می‌باشد.
در صنایع دفاعی و نظامی به دلیل خاصیت فشردگی و مقاومت بالا می‌توان از ساندویچ پانل پشم شیشه استفاده نمود. اما این درحالی است که از مزیت های پشم سنگ برخوردار نیستند.این نوع ساندویچ پانل که برای مصارف خاص صنعتی مانند گرم خانه های بالای ۷۰ درجه و کوره های پخت مورد استفاده قرار میگیرد تحمل دماهای بالا را تا ۲۰۰۰ درجه سانتی گراد دارد .ساندویچ پانل پشم سنگ از سه لایه تشکیل شده که در هسته میانی از پانل پشم سنگ استفاده شده است که در برابر دماهای بالا مقاومت می کند.

فروش پانل پشم سنگ

فروش پانل پشم سنگ برای تولید ساندویچ پانل های پشم سنگ بصورت عمده در سایت فروش عمده پشم سنگ ارائه می شود.قطعا خرید عمده پشم سنگ پانلی برای تولید کنندگان ای نوع ساندویچ پانل ها با قیمت ارزان و مناسب تری خواهد بود.سایت فروش پانل پشم سنگ توضیحات کامل برای انتخاب پشم سنگ مورد نیاز را در اختیار مشتری قرار خواهد داد.همچنین خریدار پشم سنگ می تواند در این سایت ها از طریق راه های ارتباطی می توانید برای مشاوره قبل از خرید و دریافت قیمت پشم سنگ اقدام نماید.خرید و فروش پانل پشم سنگ بصورت اینترنتی در زمان برای مشتری و فروشنده صرفه جویی خواهد داشت و بصرفه است.قیمت پشم سنگ بر اساس دانسیته ،ضخامت روکش سفارش مشتری محاسبه می گردد و برای خرید عمده تخفیفات ویژه در نظر گرفته می شود.با توجه به سادگی روش نصب پشم سنگ تخته ای و برش ساده آن می توان از آن در عایق کاری های صوتی و حرارتی در ساختمان های مسکونی استفاده نمود. اما رعایت نکات ایمنی و استفاده از دستکش و ماسک ضروری است.