فروش پشم سنگ تخته ای به عنوان یک عایق صوتی، حرارتی در عایقکاری دیوار برای کاهش ضریب انتقال صدا های مزاحم براساس دانسیته و ضخامت قیمت گذاری می شود. آیا از کاربرد پشم سنگ تخته ای مطلع هستید؟

پشم سنگ گلخانه ای

پشم سنگ گلخانه ای یک نوع کاشت بدون خاک می باشد،که برای صیفی جاتی مانند:
گوجه، بادمجان، فلفل و گل های ساقه دار مانند:سوسن، رز و میخک استفاده می شود که به آن پشم سنگ هیدروپونیک هم گفته می شود.حال این سوال برای مصرف کننده مطرح می شود که در بین دیگر عایق ای پشم سنگ کدام نوع به عنوان پشم سنگ کشاورزی کاربرد دارد؟
پشم سنگ تخته ای فنوپانل و پشم سنگ پتویی ایزوبلانکت به دلیل دارا بودن دانسیته بالا و ضخامت بالا در کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.پشم سنگ به دلیل دار بودن الیاف های معدنی ریز رطوبت را در خود جذب می کند.همچنین عاری از هرگونه مواد شیمیایی و الودگی در این محصول می باشد.

پشم سنگ تخته ای اصفهان

اصفهان به عنوان تولید کننده انواع پشم سنگ رتبه برتر را به خود اختصاص داده است.یکی از عایق های تولید پشم سنگ در این شرکت پشم سنگ تخته ای است.این محصول براساس سفارش مشتری در انواع روکش ها برای افزایش عایق بندی تولید می شود.
انواع پشم سنگ تخته ای:

  1.  عایق تخته ای بدون روکش.
  2. عایق تخته ای با یک طرف روکش کاغذ آلومینیوم ساده.
  3. عایق تخته ای با دو طرف روکش کاغذ آلومینیوم ساده.
  4. عایق تخته ای با یک طرف روکش کاغذ آلومینیوم مسطح.
  5. عایق تخته ای با دو طرف روکش کاغذ آلومینیوم مسطح.

کاربرد پشم سنگ تخته ای

یکی از کاربرد های ویژه در عایق تخته ای به عنوان جذب صدا های اطراف این است که مناسب برای استودیو های فیلم برداری و موسیقی می باشد.
از دیگر کاربرد های این محصول موارد زیر اشاره شده است:

  1. عایقکاری بین دو جداره در ساختمان سازی.
  2. عایقکاری کف، بام و سقف.
  3. عایقکاری نیروگاه ها.
  4. عایقکاری فرودگاه ها.
  5. عایقکاری زیر ریل قطار.
  6. عایقکاری مترو ها.
  7. مجتمع پتروشیمی و پالایشگاه ها.

فروش پشم سنگ تخته ای

فروش پشم سنگ تخته ای در اصفهان، تهران، شیراز، تبریز و کرج به صورت عمده و خرده فروشی در قیمت های مختلفی صورت می گیرد.

اساس و پایه شرکت های تولید پشم سنگ مانند:
شرکت پشم سنگ اسپادانا.
شرکت پشم سنگ آسیا.
شرکت پشم سنگ ایران
شرکت پشم سنگ پارامیس
محصولات خود را به صورت عمده تولید و عرضه می نمایند.در خرید و فروش پشم سنگ به صورت عمده از نظر قیمت و زمان برای تولید کننده و مصرف کننده معقول به صرفه می باشد.علاوه بر این مورد تقاضا کننده عمده پشم سنگ از تخفیفات ویژه این شرکت برخودار می شود.

قیمت پشم سنگ دانسیته ۱۲۰

در محصولات کارخانه جات تولید عایق های برودتی و حرارتی یک تعریف از دانسیته و ضخامت وجود دارد که نشان دهنده قیمت عایق می باشد.در تعریف دانسیته باید گفت: مقدار الیاف معدنی که در قالب پشم سنگ قبل از پخت وزن گیری می شود را دانسیته یا چگالی پشم سنگ می گویند.حال این مقدار دانسیته در پشم سنگ ها متفاوت می باشد. از این رو یک رابطه مستقیم بین قیمت عایق و مقدار دانسیته می باشد.به طور نمونه: پشم سنگ تخته ای با دانسیته ۱۲۰ قیمت بالاتری را در مقایسه با پشم سنگ در دانسیته ۳۰ را به خود اختصاص داده است.

انواع چگالی پشم سنگ تخته ای شامل موارد زیر می باشد.

عایق ایزوبلانکت در چگالی ۶۰ و ضخامت ۲۵ تا ۱۰۰ میلی متر.
عایق ایزوبلانکت در چگالی ۸۰ و ضخامت ۲۵ تا ۱۰۰ میلی متر.
عایق ایزوبلانکت در چگالی ۱۰۰ و ضخامت ۲۵ تا ۱۰۰ میلی متر.
عایق ایزوبلانکت در چگالی ۱۲۰ و ضخامت ۲۵ تا ۱۰۰ میلی متر.
حال به دلیل نوسانات در بازار عرضه عایق تخته ای پشم سنگ برای دسترسی به قیمت این محصول می توان از طریق تماس با ما ارتباط بگیرید.