فروش پشم سنگ در استان اصفهان به آدرس ای دی تلگرام در پایین صفحه مراجعه کنید. شرکت پشم سنگ و پشم شیشه اصفهان به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده پشم شیشه و همچنین تنها نماینده انحصاری عایق پشم سنگ سپاهان در اصفهان این توانایی را دارد که بنواند کلیه محصولات خود را در اسرع  وقت و با کیفیت مطلوب در اختیار هموطنان اصفهانی قرار دهد.

برخی از خدمات فروش پشم سنگ در استان اصفهان عبارتند از:

فروش پشم سنگ تخته ای در اصفهان
فروش پشم سنگ رولی در اصفهان
فروش عایق پشم سنگ سپاهان در اصفهان
قروش پشم سنگ خام فله ای

قیمت پشم سنگ تخته ای

قروش پشم سنگ خام فله ای در اصفهان

ایزوترم پشم سنگ خام فله ای در حقیقت اولین فرآورده تولیدی از سنگ بازالت است. به محض خروج مواد مذاب از کوره سرعت و فشار جریان باد، مذاب موجود را به الیاف تبدیل می کند و پس از جمع شدن بر روی هم پشم خام فله ای نام می گیرد. این محصول در مرحله اول فاقد هرگونه مواد شیمیایی و رزین است و لیکن به سفارش مشتری آماده شده و مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول پایه تولیدی دیگرمحصولات عایق است که با فرآیندهای متفاوت هرکدام شکل می گیرد.

کاربرد ایزوترم پشم سنگ خام فله ای :

ایزوترم در عایقکاری بین دوجداره ساختمان، جدار دودکشها، اگزوزهای صنعتی و پر کردن فضاهای فاقد شکل هندسی منظم کاربرد دارد .

 

پشم سنگ اصفهان و پایدار انرژی

 انواع دانسیته های این محصول در پایدار انرژی

– پشم سنگ دانسیته 100

– پشم سنگ دانسیته 150

– پشم سنگ دانسیته 120

– پشم سنگ دانسیته 60

– پشم سنگ دانسیته 80

لازم به ذکر است که این محصول با قیمت های عالی و در سایز های مختلف از جمله پشم سنگ 5 سانتی و … خرید و فروش می شود.کیفیت در خرید و ارزان ترین قیمت و بهترین نوع عایق صوتی و حرارتی را با ما تجربه کنید.با انتخاب شرکت ما یک تجربه رویایی را برای خود رقم بزنید اعتماد شما بهترین سرمایه برای ماست.

فروش پشم سنگ تخته ای در اصفهان

عایق  تخته ای پشم  سنگ  کاربردی ترین محصول  از محصولات پشم سنگ می باشد زیرا زمینه فعالیت آن بسیار گسترده می باشد و تقریبا در همه صنایع استفاده از آن باعث  بهبود  کیفیت و راندمان و کارایی می شود.