پشم سنگ پتویی برای کوره

پشم سنگ پتویی با ضخامت و دانسیته های مختلف تولید می شود. این نوع پشم سنگ برای عایق بندی کوره هایی با دمای بالا یکی از مناسب ترین گزینه های در دسترس مردم است.به دلیل حساسیت بالای کاربرد پشم سنگ در کوره کیفیت پشم سنگ استفاده شده از اهمیت بالایی برخوردار است.

پشم سنگ پتویی چیست؟

پشم سنگ پتویی که در دنیا با نام ایزوبلانکت شناخته میشود نوعی عایق صوتی،حرارتی است که از پشم سنگ خام بدونه استفاده از روغن و رزین به دست می آید. پشم خام پس از انسجام و متراکم شدن با نوعی سیم های نسوز به توری های سیمی گالوانیزه که به صورت شش ضلعی به یکدیگر متصل هستند دوخته می شود.

پشم سنگ پتویی برای کوره

آستانه تحمل دمای پشم سنگ پتویی چقدر است؟

یکی از بهترین خصوصیات و ویژگی های پشم سنگ پتویی آستانه مقاومت بالای آن در برابر گرما است. به طوری که بنابر دانسیته ها و ضخامت های مختلف تحمل دمای آن تغییر میکند.به طور کلی در بهترین حالت عایق پشم سنگ پتویی میتواند 750 تا 800 درچه سانتی گراد گرما را تحمل کند.به خاطر داشته باشید یکی از مهمترین عوامل در مقاومت گرمایی پشم سنگ های پتویی دانسیته یا همان میزان تراکم آن است که هرچه بیشتر باشد مقاومت پشم سنگ در برابر گرما بیشتر میشود.

 پشم سنگ پتویی برای کوره

کاربرد و ویژگی های پشم سنگ پتویی چیست؟

پشم سنگ پتویی در صنعت شامل کاربرد های متنوعی است و ویژگی های بسیار منحصر به فردی دارد.

  • مقاومت بالا در برابر گرما دارد
  • مقاومت در برابر امواج صوتی دارد
  • بسیار مستحکم در برابر ارتعاشات است
  • از نظر شیمیایی یک ماده خنثی است
  • ثبات و پایداری فوق العاده ای در مرور زمان دارد
  • راحتی در خرید، حمل و نصب
  • عاری از هرگونه مواد شیمیایی که برای سلامت شما ضرر آفرین باشد
  • هزینه مناسب در برابر کاربرد بالا

با توجه به موارد بالا از پشم سنگ های پتویی میتوان در ساخت کوره ها، دیگ های بخار، دودکش های بلند، اگزوز توربین ها، گرمخانه ها و غیره… استفاده کرد.

پشم سنگ پتویی برای کوره

خرید پشم سنگ پتویی با کیفیت بالا

همانطور که در مطالب قبل متوجه شدید پشم سنگ پتویی در صنایع پر اهمیت و پر ریسکی کاربرد دارد به همین خاطر کیفیت آن بسیار مهم است. کشور ما تولید کنندگان پشم سنگ بسیار زیادی دارد از این رو رقابت در بازار پشم سنگ به نسبت بالاست. ما تلاش میکنیم که پشم سنگی با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت را عرضه کنیم. جهت کسب مشاوره و خرید پشم سنگ با ما تماس بگیرید.