خرید عایق ایزوپایپ لوله ای پشم سنگ

قیمت پشم سنگ لحافی به صورت مستقیم در کارخانه تولید کننده عایق های حرارتی و صوتی براساس هر متر مربع مطابق با سفارش کاربر متنوع فاکتور زده می شود. آیا از لیست قیمت انواع عایق حرارتی و صوتی مطلع هستید؟ برای تهیه این عایق چه راه های را پیشنهاد می دهید؟

پشم سنگ لحافی از چیست

این سوال برای بسیاری از اقشار مطرح می شود که پشم سگ از چیست؟آیا واقعا می شود سنگ را به پشم تبدیل کرد؟در جواب سوال اولی باید گفت این عایق از دو مواد اولیه اصلی مانند:سنگ بازالت و سنگ دولومیت و از مواد فرعی مانند مواد رزین دار و روغن های مخصوص است.در جواب سوال دومی به این صورت توضیح داده می شود که:سنگ بازالت را در کوره ها با دمای بسیار بالا ذوب ،سپس ذوب را در دستگاه رشته ساز ریخته و به الیاف های ظریف به قطر ۶ الی ۹ میکرون تبدیل می شود.رشته های ریز که به صورت تنیده شده از هم هستند جهت اینکه پراکنده نشوند با مواد رزین دار و روغن های مخصوص جهت فرم دهی ترکیب می کنند.به این صورت پشم سنگ لحافی تولید می شود.

انواع پشم سنگ لحافی

پشم سنگ لحافی به دلیل مقاومت پایینی که به نسبت با عایق های تخته ای و پتویی دارد، تولید کننده عایق بروی آن پوششی قرار می دهد.

این پوشش به دو علت است:
مقاومت الیاف ها در برابر رطوبت، حریق و صدا های مزاحم افزایش می دهد.روکش باعث می شود الیاف ها به صورت منظم در کنار یکدیگر  قرار بگیرند که پراکنده نشوند.

انواع روکش پشم سنگ لحافی شامل موارد زیر می شود:
-عایق لحافی با روکش کاغذ آلومینیوم ساده.
-عایق لحافی با روکش کاغذ آلومینیوم مسطح.
-عایق لحافی با روکش کاغذ کراف.
-عایق لحافی با روکش پارچه ای نسوز.
صرفا جهت بالا رفتن اطلاعات عمومی بدانید که اگر بر عایق روکش قرار دهید می توانید به عنوان یک دیوار روی کار از آن استفاده کرد.

قیمت پشم سنگ لحافی

قیمت پشم سنگ لحافی در کارخانه های عرضه عایق های حرارتی و صوتی براساس نوع سفارش مصرف کننده محاسبه می شود.
مصرف کننده می تواند سفارش خود را به صورت های زیر درخواست دهد:

– مقدار وزن مخصوص عایق لحافی.
– مقدار ضخامت عایق فنوفلت.
– نوع روکش عایق .
– متراژ هر متر مربع عایق فنوفلت.
برای نمونه قیمت هر متر مربع اگر بالای ۱۰۰ متر سفارش داده شود یک قیمت دارد و اگر بالای ۱۰۰۰ متر سفارش دهد با قیمت دیگری محاسبه می شود.اگر هر متر مربع با دانسیته ۴۰ و ضخامت ۵ سانتی سفارش داده شود با قیمت ارزان تری به نسبت با هر متر مربع با دانسیته ۱۰۰ و ضخامت ۱۰ سانتی فاکتور زده می شود.جهت دریافت ارزان ترین لیست قیمت انواع پشم سنگ با کارشناس فروش شرکت پشم سنگ خارون ارتباط برقرار کنید.

فروش پشم سنگ لحافی

فروش پشم سنگ لحافی برای عایق کردن جداره ها و دیوار های ساختمان توسط تولید کننده اگر به صورت مستقیم از کارخانه صورت گیرد با قیمت مناسب تر فاکتور زده می شود.شرکت پشم سنگ خارون سفارشات مشتری را در هر مقدار که باشد به صورت عمده مستقیم از کارخانه با بالا ترین کیفیت به دستش می رساند.