خرید عایق صوتی و حرارتی با کیفیت خوب را می توان از نمایندگی های فروش عایق انجام داد. توزیع پشم سنگ بعنوان عایق صوتی و حرارتی در تبریز و شهرهای دیگر برای عایق کاری سقف کاذب و شیروانی ها و سقف های کامپوزیت قابل استفاده است.

پشم سنگ عایق معدنی

پشم سنگ عایق معدنی که در کارخانه تولید و در فروشگاه های فروش عایق عرضه می شود.توزیع پشم سنگ در فروشگاه های اینترنتی و حضوری فروش پشم سنگ به قیمت کارخانه انجام می شود.اما پشم سنگ چیست؟ چرا پشم سنگ بجای عایق های پشم شیشه و فایبر گلاس استفاده می شود و بصرفه است .پشم سنگ عایق معدنی است که از سنگ های بازالت باقی مانده سنگ های آتشفشانی تولید می شود.ماده اولیه این عایق معدنی با یکسری ترکیبات شیمیایی به شکل های فله ای ، تخته ای ، عایق پشم سنگ لوله ای ،عایق پشم سنگ لحافی و عایق پشم سنگ پتویی تهیه می شود.هریک از انواع پشم سنگ به شکل های مختلف دارای کاربرد های متنوع و موثری برای کاهش مصرف انرژی دارد.مقاومت حرارتی بالا ، عایق صوتی و ضد حریق بودن از جمله مشخصات فنی پشم سنگ است که آن را از سایر عایق ها متمایز می نماید.

قابلیت های پشم سنگ

سایر عایق های معدنی یعنی پشم شیشه و پشم سرباره امروزه در بیشتر کشورهای پیشرفته جهان منسوخ شده اند و به دلیل خواص و قابلیت های پشم سنگ که در زیر لیست شده است از آن استفاده می کنند:

– تهیه شده از مواد طبیعی و معدنی
– امکان بازیافت بیش از ۷۵ درصد عایق پشم سنگ
– مقاومت حرارتی تا دمای ۱۴۰۰ درجه سانتی گراد
– میزان جذب صوت بالا و پشم سنگ مناسب برای استدیو و سالن های کنفرانس
– ارزش عایق بندی بیشتری نسبت به عایق فایبرگلاس دارد.
– حفظ قابلیت و خواص پشم سنگ در گذر زمان باعث دوام و طول عمر بالای آن است
– امکان نفوذ رطوبت در عایق معدنی وجود ندارد و برای کشت هیدروپونیک مناسب است
– حمل و نقل و نگهداری آن آسان است
– روش نصب پشم سنگ ساده است
– با رعایت نکات ایمنی و مضرات آن برای بدن انسان ناچیز است

نرخ فروش پشم سنگ

نرخ فروش پشم سنگ در تبریز ، شیراز ، اصفهان یا هر شهر دیگری از ایران متغیر است .چگونه می توان قیمت فروش پشم سنگ را بدست آورد؟ عایق پشم سنگ را با یک قیمت مقرون به صرفه از برترین نمایندگی ها و مراکزفروش عمده پشم سنگ تهیه و خریداری کرد؟بهترین برند پشم سنگ چیست ؟برند های مختلف انواع عایق ها از جمله پشم سنگ درچه شهرهایی است؟عایق پشم سنگ بعنوان یک عایق صوتی و حرارتی ضد حریق در شرکت های پشم سنگ آسیا ، پشم سنگ سپاهان، پشم سنگ پارامیس و ده ها برند دیگر تولید می شود.
در مراکز فروش عمده پشم سنگ قیمت پشم سنگ آنلاین به همراه یک مشاوره رایگان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.انواع پشم سنگ را با کیفیت ممتاز و قیمت ارزان از بهترین برند های پشم سنگ برای عایق کاری صوتی و حرارتی می توانید از مراکز توزیع پشم سنگ دریافت کنید.نرخ فروش پشم سنگ و انواع آن را بدون مراجعه حضوری و تنها بصورت اینترنتی و شیوه های آنلاین جویا شوید.