قبل از استعلام قیمت پشم سنگ برای خرید اینترنتی پشم سنگ لوله ای ابتدا بهتر است با عایق های معدنی آشنا شویم زیرا پشم سنگ یک عایق معدنی برای حرارت، صدا و رطوبت است .

عایق معدنی پشم سنگ چیست؟

قبل از استعلام قیمت پشم سنگ برای خرید اینترنتی پشم سنگ لوله ای ابتدا بهتر است با عایق های معدنی آشنا شویم زیرا پشم سنگ یک عایق معدنی برای حرارت، صدا و رطوبت است .

عایق های معدنی  زیادی وجود دارند از جمله عایق پشم سنگ ،پشم شیشه که به دلیل تولید آن ها از الیاف معدنی جز عایق های معدنی شناخته شده اند.

مهمترین دلیل استفاده از عایق ها و عایق کاری جلوگیری از هدر رفتن انرژی و کاهش هزینه هاست که عایق های معدنی بهترین انتخاب برای عایق حرارتی و عایق صوتی هستند.

از جمله انواع عایق حرارتی ، می توان به عایق پشم سنگ که از ذوب شدن سنگ های آذرین و عایق پشم شیشه که از ذوب شدن شیشه بدست می آیند ، اشاره کرد.

مهم ترین تفاوت پشم سنگ و پشم شيشه در میزان مقاومت آن ها در برابر حرارت است که در کیفیت و قیمت نیز متفاوتند.

پشم سنگ‌ لوله ای نیز مانند سایر انواع پشم سنگ ها از  الیاف پشم سنگ فله ای تولید می شود.

به پشم  های الیافی تولید شده با توجه به نوع و مدل، مواد مورد نیاز در جهت افزایش کیفیت اضافه و در نهایت به شکل لوله ای تولید می گردند.

برای اتصال پشم سنگ لوله ای ( ایزو پایپ ) ، یک طرف را به طور کامل شکاف می‌دهند. سپس عایق را از محل شکاف باز شده، روی لوله‌ها و قسمت‌های لوله ای شکل نصب کرده و با سیم‌های فلزی مخصوص آن‌ها را می‌بندند .

در آخر ورقه گالوانیزه شده یا آلومینیومی را روی آن برای افزایش مقاومت نصب می‌کنند.

برای اطلاع ازنحوه خرید اینترنتی پشم سنگ لحافی و استعلام قیمت پشم سنگ ها با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خرید اینترنتی پشم سنگ لحافی در مراکز توزیع پشم سنگ

امروزه شیوه خرید و فروش نسبت به چند سال گذشته در مورد کلیه کالاهای مورد استفاده حتی کالاهای صنعتی و ساختمانی تغییر بسزایی کرده است.

هر لحظه از خود بپرسید« از کجا پشم سنگ بخریم » تنها با چند کلیک ساده و جستجو در اینترنت می توانید پاسخ را بیابید.

از جمله کالاهایی که می توان خرید اینترنتی برای آن انجام داد خرید پشم سنگ است که کاربردی ویژه در صنایع و ساختمان سازی دارد.

خرید اینترنتی پشم سنگ لوله ای بر اساس دانسیته و ضخامت های گوناگون ، متفاوت است.

دانسیته یا وزن مخصوص پشم سنگ لوله ای بین 100تا 160کیلو گرم بر متر مکعب است که بسته به عایق کاری مورد نیاز آن انتخاب می گردد.

خرید پشم سنگ لوله ای و عایق کاری اصولی با روش نصب پشم سنگ طبق استاندارد های روز دنیا نقش مهمی در صرفه جویی انرژی دارد.

برای اطلاع از نحوه خرید اینترنتی پشم سنگ لوله ای یا استعلام قیمت ایزوپایپ با قیمت و کیفیت مناسب با ما تماس و از کارشناسان ما مشاوره دریافت نمایید.

فروشگاه های عرضه و توزیع پشم سنگ

در فروشگاه های توزیع پشم سنگ ،عایق صوتی حرارتی پشم سنگ به صورتهای گوناگون مانند عایق پشم سنگ لحافی , عایق پشم سنگ فله ای, عایق پشم‌سنگ پتویی, عایق پشم سنگ تخته ای و از جمله پشم سنگ لوله ای عرضه می شود .

در فروشگاه های عرضه و توزیع پشم سنگ ، با توجه به کاربرد پشم سنگ خرید اینترنتی پشم سنگ لوله ای با نام ایزوپایپ نیز انجام می گردد.

همان‌طور که از نام پشم سنگ لوله ای  پیداست ، توزیع پشم سنگ لوله ای تولید شده به صورت لوله یا استوانه‌ای انجام می گردد.

در فروشگاه های خرید و فروش پشم سنگ لوله ای بسته به کیفیت و وزن پشم سنگ ، ضخامت و ابعاد آن قیمت خرید پشم سنگ لوله ای متفاوت می باشد .

انتخاب و خرید اینترنتی پشم سنگ لوله ای بر اساس دانسیته یعنی وزن مخصوص پشم سنگ لوله ای بین 60 تا  200 کیلوگرم بر متر مکعب برای عایق کاری انجام می شود.

در فروشگاه های عرضه و توزیع پشم سنگ امکان خرید اینترنتی پشم سنگ لوله ای در شکل های زیر امکان پذیر است:

  • پیش ساخته بدون روکش
  • پیش ساخته با روکش کاغذی آلومینیومی ساده
  • پیش ساخته با روکش کاغذ آلومینیومی مسطح
  • عایق پیش ساخته بدون پرداخت

برای اطلاع از نحوه خرید اینترنتی پشم سنگ لوله ای یا  قیمت خرید پشم سنگ با ما تماس و از کارشناسان ما راهنمایی دریافت نمایید.

ویژگی های عایق کاری با پشم سنگ لوله ای

از مهم ترین ویژگی هایی که سبب شده تا خرید پشم سنگ لوله ای بهترین انتخاب برای صنعت گران باشد ،عایق کاری لوله‌ها به منظور کاهش مصرف انرژی و آسیب است .

کاربرد پشم سنگ لوله ای بدلیل تولید از مواد معدنی و  تحمل درجه حرارتی بالا در عایق کاری لوله‌های انتقال دهنده مواد و سیالات گرم و سرد ،سیستم‌های حرارتی و تهویه هوا و مخزن‌های نگهدارنده مایعات و مواد وجود دارد.

از مهم‌ترین مزایای عایق پشم سنگ که می توان آن را برای خرید اینترنتی پشم سنگ لوله ای در نظر گرفت موارد زیر است:

  • ابعاد دمایی و اندازه ثابت در طول زمان و با وجود گرمای بسیار زیاد
  • بسیار مقاوم در برابر آتش سوزی
  • مقاومت حرارتی بالایی دارد و می‌تواند باعث کاهش مصرف و هزینه مربوط انرژی شود.
  • طول عمر بالابه دلیل ساختاری که داردو غیر خورنده است.
  • تحمل دمای مناسب و استاندارد موتورخانه‌ها و کارخانه‌ها، بین 450 تا 850 درجه فارنهایت
  • نصب و حمل و نقل آسان
  • عاری از اثرات شیمیایی
  • فاسد نشدنی و جلوگیری از ورود حشرات به داخل آن
  • انتشار نکردن گازهای سمی و سازگار با محیط زیست
  • مقرون به صرفه و بدون نیاز به تعمیرات و نگهداری

مهم‌ترین صنایعی که می‌توانند از این نوع پشم سنگ استفاده کنند، در صنایع غذایی و همچنین موتورخانه‌ها به منظور عایق کاری لوله‌ها به منظور کاهش مصرف انرژی و آسیب است.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و انجام همه امور بصورت الکترونیک می توان خرید اینترنتی پشم سنگ لوله ای را به راحتی انجام و از آن در صنایع استفاده نمود.