ارزانترین و با کیفیت ترین پشم سنگ را می توانید از شرکت پشم سنگ خارون تهیه کنید.

این شرکت نمایندگی فروش پشم سنگ در سراسر نقاط ایران می باشد و یک نمایندگی فروش بسیار فعال در زمینه فروش پشم سنگ با قیمت مناسب محسوب میشود.

پشم سنگ عایقی است که از گذشته تا زمان حال به دلیل قیمت مناسبی که دارد مورد استفاده قرار می گیرد و گاهی برای عایق کاری ساختمانی بهترین گزینه میباشد.

قیمت پشم سنگ در بازار متفاوت است چون این محصول به دلیل نوسانهای بسیار زیاد و شرایط کنونی ایران دارای لیست قیمت ثابت و مشخصی نمی باشد.

شما خریدارن عزیز و مشتریان برای اطلاع از قیمت دقیق پشم سنگ در بازار میتوانید با کارشناسان واحد فروش شرکت پشم سنگ خارون تماس حاصل فرمایید.

انواع پشم سنگ

عایق پشم سنگ دارای انواع گوناگونی است :

  • پشم سنگ رولی یا پشم سنگ لحافی یا پشم سنگ روکش دار
  • پشم سنگ پانلی یا پشم سنگ تخته ای یا پشم سنگ ورقه ای
  • پشم سنگ توری دار یا پشم سنگ پتویی
  • پشم سنگ عایق لوله یا پشم سنگ لوله ای

پشم سنگ رولی: پشم سنگ رولی در عرض استاندار 1.2 متر و طول 10 متر در ضخامت 3 سانت تا 8 سانت تولید می شود البته تنها ضخامت 5 سانت یا 2 اینچ به صورت معمول تولید می شود و ضخامت های دیگر برحسب سفارش مشتری به مقدار زیاد قابل تولید است. دانسیته پشم سنگ روکش دار از 25 کیلوگرم بر مترمکعب الی 60 کیلوگرم بر مترمکعب قابل تغییر است.

پشم سنگ رولی در 3 مدل مختلف زیر عرضه می شود: پشم سنگ فویل دار یا پشم سنگ با روکش آلومینیوم مسلح نخدار، پشم سنگ کاغذی یا پشم سنگ با روکش کاغذ کرافت، پشم سنگ لخت یا بدون روکش.

پشم سنگ تخته ای: پشم سنگ پانلی در عرض استاندارد 0.6 متر و طول 1.2 متر در دانسیته 50 کیلوگرم بر مترمکعب الی 150 کیلوگرم بر مترمکعب عرضه می شود.

ضخامت پشم سنگ تخته ای از 3 سانت الی 10 سانت موجود می باشد که البته ضخامت های 3 سانت و 5 سانت بیشترین استفاده را برای عایق کاری دارند.

پشم سنگ تخته ای در انواع فویلدار و بدون فویل مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از پرمصرف ترین پشم سنگ ها برای عایق کاری صوتی و عایق کاری حرارتی دیوار های ساختمان است.

پشم سنگ توری دار:  پشم سنگ توری دار در عرض استاندار 1.2 متر و طول 5 متر در ضخامت های 3 سانت تا 10 سانت تولید می شود.

البته طول پشم سنگ ها در ضخامت های بالا برای بسته بندی راحت تر کمتر می شود و به 3 متر کاهش پیدا می کند.

دانسیته پشم سنگ های توری دار بین 50 کیلوگرم بر مترمکعب الی 150 کیلوگرم بر مترمکعب است و هرچه دانسیته پشم سنگ بالاتر یا بیشتر باشد عایق حرارتی بهتری خواهد بود.

پشم سنگ توری دار در موارد خاصی استفاده شده و نسبت به پشم سنگ فویلدار و تخته ای مصرف کمتری دارد.

خرید پشم سنگ

انواع کاربردهای پشم سنگ

هرکجا که نیاز باشد حرارت یا صوت کنترل شوند ویا از انتقال آنها جلوگیری شود از این عایق می توان استفاده نمود.

ولی بسته به محیط و نوع دستگاه یا محیطی که می خواهیم عایق کنیم از انواع مختلف پشم سنگ استفاده میکنیم از جمله اینکه:

پشم سنگ تخته ای بیشتر به عنوان عایق ساختمان جهت دیوارها وسقف و کف استفاده می شود وعایق بسیار مناسبی جهت جلوگیری از هدر رفت انرژی وهمچنین بسیار بسیار قوی جهت جلوگیری از انتقال صدا می باشد.

به گونه ای که استفاده از عایق پشم سنگ تخته ای با ضخامت و چگالی متناسب می تواند نزدیک به %99 دما و صدای محیط را عایق کند.

پشم سنگ لحافی: بیشتر بعنوان عایق جهت سقف سوله ها و لوله های تاسیسات استفاده می شود.

این عایق به لحاظ قیمیتی مقرون به صرفه بود ه و جهت دمای 5- الی 150 درجه سانتیگراد عالی عمل می کند و درمقایسه با پشم شیشه عملکرد بسیار بسیار بالاتر و قوی تری از خود نشان می دهد.

طول عمر بسیار مناسبی دارد و برای دمای محیط بسیار عالی می باشد.

برای خرید پشم سنگ لحافی کلیک کنید

پشم سنگ پتوئی: این عایق جز عایق های با تفاوت حرارتی بسیار بالا و ضریب انتقال حرارت پایین می باشد و نسبت به عایق لحافی دارای چگالی بالاتری می باشد.

بیشتر در کوره های صنعتی و عایق نمودن تانکرهای حمل قیر و خطوط لوله نفت و مخازن انبار آن مورد استفاده قرار می گیرد و درکل جزء دسته عایق های گرم و مقاوم می باشد.

مرکز فروش پشم سنگ

فروشگاه عایق پشم سنگ خارون تأمین کننده انواع عایق حرارتی و صوتی پشم سنگ میباشد که به منظور سهولت و تسریع تحویل کالا در سراسر کشور، از سیستم پیک سراسری تحویل کالا در محل مشتری استفاده می نماید.

این شرکت همچنین دارای نمایندگی فعال کارخانه در زمینه تولید انواع عایق  پشم سنگ می باشد.​​​​​​​​​​​​​​

پشم سنگ را با بهترین قیمت و کیفیت مستقیم از کارخانه بخرید.​​​​​​​ کارشناسان فروش ما منتظر خدمات رسانی به شما عزیزان می باشند.