عایق کاری بدنه خودرو و قسمت های دیگر خودرو هم مانند عایق کاری ساختمان، اهمیت زیادی دارد و در صورتی که شما قصد داشته باشید در زمانی که در ماشین خود مشغول رانندگی و یا مسافرت هستید، احساس آسودگی و آرامش کنید، لازم است خودرو خود را عایق کاری نمائید. این مهم نیست که در چه شرایط آب و هوایی هستید. عایق کاری حرارتی خودرو یکی از مراحل زمان بر و مهم در طراحی و ساخت خودرو می باشد و باید بصورت اصولی انجام شود.

عایق پشم سنگ از سنگ بازالت و عایق پشم سرباره از سرباره کوره کارخانه فولاد و ذوب آهن تولید می شوند. این عایق ها قابل بازیافت می باشند و از اینرو با محیط زیست سازگار هستند. عایق پشم سنگ و پشم سرباره علاوه بر اینکه عایق حرارتی است، عایق صوت نیز می باشد و مقاومت بسیار بالایی در برابر حریق دارد و قابل اشتعال نمی باشد و این به ایمنی خودرو شما در برابر حریق کمک می کند.

برای عایق کاری صوتی خودرو و وسایل نقلیه از عایق صوتی پشم سنگ استفاده میشود ، زیرا پشم سنگ علاوه بر اینکه عایق صوتی خوبی می باشد و ارتعاشات صوتی را به خوبی جذب می کند، ضد حریق است که ایمنی وسایل نقلیه را افرایش می دهد و عایق حرارتی نیز می باشد و از اتلاف حرارت به بیرون وسایل نقلیه جلوگیری می کند.
راحتی کابین از نظر فراهم بودن آسایش صوتی و حرارتی و همچنین حفاظت از آن در برابر حریق بسیار مهم می باشد. در عایق کاری این وسایل از پشم سنگ پتویی، پشم سنگ رولی یا پشم سنگ لحافی یا پشم سنگ روکش دار ، در بعضی از قسمت ها از پشم سنگ فله ای استفاده می شود.

همچنین از الیاف پشم سنگ در ترمز اتومبیل، برای جلوگیری از صداهای ناهنجار و آتش سوزی احتمالی استفاده می شود. عایق پشم سنگ محلی برای رشد قارچ ها و موجودات موذی نمی باشد.

جهت تهیه پشم سنگ لحافی کلیک نمایید

اهمیت عایق کاری بدنه‌ی خودرو

تابش نور خورشید به درون خودرو از طریق شیشه ها باعث گرم شدن محیط داخلی آن می شود، این پدیده ممکن است در زمستان برای شما خوشایند باشد اما در تابستان این گرما رضایت بخش نیست. یکی از کارهایی که می توان در این مورد کرد استفاده از بازتابنده های حرارت است. با این روش می توان از انتقال حرارت تابشی از بیرون به درون خودرو جلوگیری کرد. البته برای انتقال حرارت از روش های دیگر باید از عایق های متفاوت استفاده کرد.

حرارت به سه روش در محیط انتشار می یابد. همچنین اگر بخواهید دمای داخل خودرو خود را کنترل نمائید و از انتشار گرما به محیط پیشگیری سازید، لازم است از انتقال حرارت به وسیله این سه راه پیشگیری شود. یکی دیگر از روش های انتقال حرارت، همرفت می باشد. در این طریق بدنه ماشین توسط نور خورشید گرم می شود و سپس این گرما از طریق همرفت به محیط داخلی خودرو وارد می شود. و یا در زمستان گرمای داخلی از با از طریق مکانیسم همرفت و از جداره خودرو به بیرون منتقل می شود.
برای جلوگیری از انتقال حرارت از طریق همرفت، بدنه خودرو باید عایق کاری شود. در سقف خودرو باید از یک عایق حرارتی ضخیم استفاده شود تا از بیرون رفتن گرما در زمستان جلوگیری شود.

اگر نتوان با عایق کاری حرارتی بدنه خودرو به طور کامل مانع از انتقال حرارت شد، حداقل می توان سرعت انتقال حرارت را کاهش داد. عایق کاری خودرو باعث می شود در هر فصلی از سال از فضای داخلی آن لذت ببرید.

مرکز خرید انواع عایق ‌های پشم سنگ

نمایندگی و مراکز فروش عایق پشم سنگ در ایران بسیار است، ولی شرکت ما با چند سال تجربه در فروش انواع عایق پشم سنگ هر نوع عایق پشم سنگی را با بهترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار میدهد. از آنجا که هدف شرکت پشم سنگ خارون جلب رضایت مشتریان خود و همچنین سهولت در خرید می باشد. با دایر نمودن فروشگاه اینترنتی خرید عایق پشم سنگ شما عزیزان را در راستای خرید آسان و با کیفیت یاری می نماید.

ارزانترین و با کیفیت ترین پشم سنگ را می توانید از شرکت پشم سنگ خارون تهیه کنید. این شرکت نمایندگی فروش پشم سنگ در سراسر نقاط ایران می باشد و یک نمایندگی فروش بسیار فعال در زمینه فروش پشم سنگ با قیمت مناسب محسوب میشود.

پشم سنگ عایقی است که از گذشته تا زمان حال به دلیل قیمت مناسبی که دارد مورد استفاده قرار می گیرد و گاهی برای عایق کاری ساختمانی بهترین گزینه میباشد. قیمت پشم سنگ در بازار متفاوت است چون این محصول به دلیل نوسانهای بسیار زیاد و شرایط کنونی ایران دارای لیست قیمت ثابت و مشخصی نمی باشد. شما خریدارن عزیز و مشتریان برای اطلاع از قیمت دقیق پشم سنگ در بازار میتوانید با کارشناسان واحد فروش شرکت پشم سنگ خارون تماس حاصل فرمایید.